Info

Aftenskolen Amanda, der afholder kurser i hele Kerteminde kommune, er en dag og aftenskole som hører til under Folkeoplysningsloven.

Vi tilbyder fritidsundervisning til mennesker med en fysisk eller psykisk udfordring, da vi  jo alle har en lyst og trang til at lære mere, være i samvær med andre, hvor man selv tager initiativer til hvad der skal foregå og fordybe sig i nye emner.

Det er det behov vi prøver at udfylde i Aftenskolen Amanda, vi tilbyder undervisning i  E-sport, EDB,  Guitar, Mindfulness og QiGong, Tegning og Maling.

Vi byder også velkommen til  vores Kreative aktiviteter ved Søs Hansen mandag i Bella Vista fra kl.9-12 .

Om torsdagen kan du komme og få en snak med vores socialrådgiver Annette Levin, der hjælper med rådgivning og vejledning.

– vi tales ikke om diagnoser og visitering, men om egne ressourcer og behov til gavn for fællesskabet.

Der er stadig ledige pladser på de etablerede hold, så tøv ikke med at melde dig til – går du med ønsket om noget helt andet end det vi allerede har i gang, så tøv endelig ikke med at kontakte os – vi starter gerne nye hold.

Aftenskolen Amanda afholder også kulturelle arrangementer, vi har haft besøg af Anne Marie Helger i 2015, Christine Feldthaus i 2017 og den 28.februar 2019 afholdt vi et arr. med Charlotte Bøving fra tv programmerne ”lægen flytter ind” med overskriften ”DIT LIV DIT ANSVAR”. Alle arr. har været velbesøgte succeser.

Vores næste arr. er med Chris McDonald i Marslev d.2.september kl. 19 læs mere andetsteds på siden.